Campania de reclame TV „Get a Mac” a fost creată de agenția TBWA\Media Arts Lab pentru Apple Inc. Este succesoarea campaniei Switch difuzată de Apple din 2002. Spoturile au fost difuzate între anii 2006 și 2009 în Statele Unite, Canada, Australia, Noua Zeelandă, Marea Britanie și Japonia. Reclamele au căpătat notorietate datorită scenariului comun tuturor episoadelor: un fundal alb în care un personaj îmbrăcat în haine obișnuite se prezintă ca fiind Mac („Hello, I’m a Mac”), iar altul, în costum, joacă rolul unui PC cu Windows („And I’m a PC”). Cei doi interpretează o scurtă scenetă în care sunt comparate capabilitățile și dotările celor două tipuri de computere.

Varianta originală a campaniei, difuzată în SUA, i-a avut ca protagoniști pe actorul Justin Lang în rolul lui Mac, și pe umoristul John Hodgman interpretând rolul PC. Regia a fost semnată de Phil Morrison. Reclamele din SUA au fost difuzate la TV și în Canada, Australia și Noua Zeelandă, iar o parte dintre ele au fost traduse în spaniolă, franceză, germană și italiană și difuzate în țările respective. Reclamele din Marea Britanie și Japonia au avut altă distribuție și scenarii noi sau ușor modificate în funcție de specificul local.

Campania „Get a Mac” a primit marele premiu Effie Award în 2007.

Pentru vizionarea reclamelor aveți nevoie de browserele Safari (Mac OS X), Chrome (Mac OS X, Linux sau Windows) sau Internet Explorer  9 (sau mai nou - Windows).