C/C++
#21
Posted 22 March 2010 - 20:45
#23
Posted 23 March 2010 - 17:27
1/ Pune un breakpoint la intrarea in main sau unde vrei sa incepi sesiunea de debug.
Breakpoint se pune cu click in stanga liniei de sursa - iti apare o sageata albastru inchis.
2/ Porneste aplicatia in modul "Build -> Build and Debug Breakpoints On" (Mac + Y)
3/ Aplicatia va porni si se va opri la breakpointul ales mai sus.
4/ Click dreapta pe variabila de interes (probabil e sub Locals) si alege "Watch variable"
5/ Fa step over cu debugger-ul (buton "Step over method or function call") si ai sa vezi valoarea variabilei modificate in fereastra de expresii.
B/ Command line
Xcode de fapt da comenzi in gdb deci tot ce faci grafic poti face din consola de gdb:
---- setam breakpoint in main (gdb) b main Breakpoint 3 at 0x1000010fd: file /Users/diciu/testc/main.cpp, line 10. ---- rulam programul (gdb) r Starting program: /Users/diciu/testc/build/Debug/testc 2 1 Not executing. (gdb) run [Switching to process 5275] Running… ---- s-a oprit in main() - din cauza breakpoint-ului. bt (backtrace): (gdb) bt #0 main (argc=3, argv=0x7fff5fbff8b8) at /Users/diciu/testc/main.cpp:10 ---- sursa pe care o trasez (gdb) list 7 using namespace std; 8 9 int main (int argc, char * const argv[]) { 10 int j = 10; 11 printf("j=%i", j); 12 j++; 13 printf("j=%i", j); 14 j++; 15 printf("j=%i", j); 16 j++; ---- variablile locale (in scope-ul curent) (gdb) info local j = 0 ---- watchpoint pe variabila j (gdb) watch j ---- step, step, step Hardware watchpoint 4: j(gdb) s (gdb) s (gdb) s Watchpoint 4 Triggered in Thread 1 Expression: “j” New Value: 11 Old Value: 0 (gdb)
#24
Posted 23 March 2010 - 18:38
A/ grafic
1/ Pune un breakpoint la intrarea in main sau unde vrei sa incepi sesiunea de debug.
Breakpoint se pune cu click in stanga liniei de sursa - iti apare o sageata albastru inchis.
2/ Porneste aplicatia in modul "Build -> Build and Debug Breakpoints On" (Mac + Y)
3/ Aplicatia va porni si se va opri la breakpointul ales mai sus.
4/ Click dreapta pe variabila de interes (probabil e sub Locals) si alege "Watch variable"
5/ Fa step over cu debugger-ul (buton "Step over method or function call") si ai sa vezi valoarea variabilei modificate in fereastra de expresii.
B/ Command line
Xcode de fapt da comenzi in gdb deci tot ce faci grafic poti face din consola de gdb:---- setam breakpoint in main (gdb) b main Breakpoint 3 at 0x1000010fd: file /Users/diciu/testc/main.cpp, line 10. ---- rulam programul (gdb) r Starting program: /Users/diciu/testc/build/Debug/testc 2 1 Not executing. (gdb) run [Switching to process 5275] Running… ---- s-a oprit in main() - din cauza breakpoint-ului. bt (backtrace): (gdb) bt #0 main (argc=3, argv=0x7fff5fbff8b8) at /Users/diciu/testc/main.cpp:10 ---- sursa pe care o trasez (gdb) list 7 using namespace std; 8 9 int main (int argc, char * const argv[]) { 10 int j = 10; 11 printf("j=%i", j); 12 j++; 13 printf("j=%i", j); 14 j++; 15 printf("j=%i", j); 16 j++; ---- variablile locale (in scope-ul curent) (gdb) info local j = 0 ---- watchpoint pe variabila j (gdb) watch j ---- step, step, step Hardware watchpoint 4: j(gdb) s (gdb) s (gdb) s Watchpoint 4 Triggered in Thread 1 Expression: “j” New Value: 11 Old Value: 0 (gdb)
Multumesc mult, am reusit asa .
#25
Posted 24 March 2010 - 21:30
#26
Posted 25 March 2010 - 00:52
Dacă dai o căutare în Docementația Xcode - de la Help - folosind 'Graphics Functions' Vei găși despre acest subiect cât se poate de mult.
Edited by Eugen Mihalache, 25 March 2010 - 00:55.
#27
Posted 25 March 2010 - 12:19
Nici imagini, nici tabele, ceva banal imi trebuie, ca de exemplu functia circle, pe care xcode nu o recunoaste. Si am cautat si in xcode si pe net si nu am gasit nimic folositor . Nu cred ca mai incearca cineva in zilele noastre sa deseneze cercuri si liniute in C . Daaar... eu trebuie sa fac un proiect folosind astfel de functii. Cred ca pana la urma solutia e sa trec pe borland C in win.Te referi la IMAGINI în general sau la TEBELE cu redare grafică totodată (formă de plăcintă de exemplu)
Dacă dai o căutare în Docementația Xcode - de la Help - folosind 'Graphics Functions' Vei găși despre acest subiect cât se poate de mult.
#28
Posted 25 March 2010 - 13:32
Sau Xcode > Applications > Quartz Composer.app?
#29
Posted 25 March 2010 - 16:14
Nici imagini, nici tabele, ceva banal imi trebuie, ca de exemplu functia circle, pe care xcode nu o recunoaste. Si am cautat si in xcode si pe net si nu am gasit nimic folositor . Nu cred ca mai incearca cineva in zilele noastre sa deseneze cercuri si liniute in C . Daaar... eu trebuie sa fac un proiect folosind astfel de functii. Cred ca pana la urma solutia e sa trec pe borland C in win.
Am hecarit eu ceva dar nu stiu cat o sa-ti placa.
Desfa arhiva in ~/Downloads.
Din Terminal.app, poti compila:
cristi:tmp diciu$ cat circle.c /* * circle.c * * * Created by Sinan Kuday on 26.02.2010. * Copyright 2010. All rights reserved. * */ #include <stdlib.h> #include <stdio.h> #include <ctype.h> //#include "../graphics.h" #include "graphics.h" //#include "conio.h" main(void) { int gd=DETECT, gm; int poly[12]={350,450, 350,410, 430,400, 350,350, 300,430, 350,450 }; initgraph(&gd, &gm, ""); setcolor(3); setfillstyle(SOLID_FILL,WHITE); circle(100,100,50); outtextxy(75,170, "Circle"); rectangle(200,50,350,150); outtextxy(240, 170, "Rectangle"); ellipse(500, 100,0,360, 100,50); outtextxy(480, 170, "Ellipse"); line(100,250,540,250); outtextxy(300,260,"Line"); sector(150, 400, 30, 300, 100,50); outtextxy(120, 460, "Sector"); drawpoly(6, poly); outtextxy(340, 460, "Polygon"); getch(); closegraph(); }
cu
cristi:tmp diciu$ gcc -DWITH_X -I/Users/diciu/Downloads/TurboC-source/ circle.c /Users/diciu/Downloads/TurboC-source/libTurboC.a /usr/X11R6/lib/libX11.dylib -lncurses
daca rulezi ./a.out-ul rezultat din compilare, o sa-ti porneasca o aplicatie X11 cu cercuri si elipse.
#30
Posted 25 March 2010 - 16:21
Download TurboC-source de aici: http://ghiulea.ro/in...rboC-source.zip
E deja compilat pe Snow Leopard, copiaza-l in ~/Downloads si modifica calea la compilare (la tine nu va fi cu /Users/diciu/Downloads), evident.
Toate bune.
#31
Posted 25 March 2010 - 23:47
Frameworks > Other Frameworks > AppKit.framework > NSGraphics.h și NSGraphicsContext.h ... plus multe altele care te pot ajuta în această direcție..
Edited by Eugen Mihalache, 25 March 2010 - 23:48.
#32
Posted 07 March 2011 - 22:02
#34
Posted 24 March 2011 - 21:02
#35
Posted 24 March 2011 - 21:14
#36
Posted 01 April 2011 - 13:14
Am uitat sa mentionez ca totul e scris in C
Daca n-ai gasit inca vezi mach_absolute_time: http://developer.app...398/_index.html
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users