TIME CAPSULE
#1
Posted 18 September 2011 - 07:10
Va rog sa ma ajutati in urmatoarea problema:
Am un time capsule de 1 Tb,la care ma conectez wireless cu un MacBook Pro, si alte 2 pc ale copiilor. Pana acum nu au existatat probleme la conectarea wireless, chiar daca, cei de la RDS au mai avut probleme tehnice,(restart la TC si totul era ok ). IP nu-l am static.
A intervenit o problema la RDS si nu-mi mai fuctiona internetul . I-am sunat m-am legat pe direct ca nu ma puteau "vedea"si totul a fost ok.(dupa discutii aprinse ca ei nu pot oferii suport tehnic pt sistemul Mac OS X).
Problema care a aparut ulterior consta in faptul ca in cazul in care dau shut down la mac, si peste un timp il pornesc imi vede reteaua wireless dar nu functioneaza ,nu am internet.TREBUIE SA-I DAU RESTART LA TIME CAPSULE SI PE URMA FUNCTIONEAZA.
Acest lucru mi s-a intamplat si daca nu dau shut down si si mac intra in sleep mode.
Mentionez faptul ca nu ma prea pricep, iar setarile la TC au fost facute acum un an de tipul de la care am luat "jucaria"si a mers perfect pana sa apara acesta problema.
Va multumesc anticipat
#2
Posted 18 September 2011 - 12:22
Va salut cu respect,
Va rog sa ma ajutati in urmatoarea problema:
Am un time capsule de 1 Tb,la care ma conectez wireless cu un MacBook Pro, si alte 2 pc ale copiilor. Pana acum nu au existatat probleme la conectarea wireless, chiar daca, cei de la RDS au mai avut probleme tehnice,(restart la TC si totul era ok ). IP nu-l am static.
A intervenit o problema la RDS si nu-mi mai fuctiona internetul . I-am sunat m-am legat pe direct ca nu ma puteau "vedea"si totul a fost ok.(dupa discutii aprinse ca ei nu pot oferii suport tehnic pt sistemul Mac OS X).
Problema care a aparut ulterior consta in faptul ca in cazul in care dau shut down la mac, si peste un timp il pornesc imi vede reteaua wireless dar nu functioneaza ,nu am internet.TREBUIE SA-I DAU RESTART LA TIME CAPSULE SI PE URMA FUNCTIONEAZA.
Acest lucru mi s-a intamplat si daca nu dau shut down si si mac intra in sleep mode.
Mentionez faptul ca nu ma prea pricep, iar setarile la TC au fost facute acum un an de tipul de la care am luat "jucaria"si a mers perfect pana sa apara acesta problema.
Va multumesc anticipat
Sînt cel puțin două probleme aici:
1. RDS și modul lor de lucru cu clienții. Nenorocire mare. Dacă vrei detalii, uite aici, de exemplu
http://ipadforum.ro/...ternet-pe-ipad/
2. Și eu am RDS și setările nu mi-au pus probleme. Așa e, uneori trebuie să mai restartezi routerul (nu am ce ai tu, am un Apple wi-fi Extreme, dar e același lucru). Faptul că totul a fost OK și, la un moment dat, nu a mai fost, arată că ceva s-a întîmplat. Ți-aș sugerea să resetezi routerul de la zero. Faptul că trebuie mereu să-l repornești e inconfortabil, de acord, eu fac asta rar, de cîteva ori pe an, în orice caz nu zilnic.
Nu mai suna la RDS dacă poți face ceva singur. În primul rînd, chiar dacă ar fi serioși, dar nu sînt, nu ar avea timp să se ducă la toți acasă și nici măcar să stea de vorbă cu fiecare. Dacă oferă semnal și conexiune, restul încearcă să faci singur, te enervezi degeaba.
#3
Posted 18 September 2011 - 16:00
#4
Posted 18 September 2011 - 22:32
Multumesc pt raspuns, dar sincer sa fiu , sunt afon si nu cred ca am sa reusesc configurarea pt TC , si in acest caz le stric si PC copiilor. NU STIU CE SA FAC ????!!!!!
Configurarea e foarte simplă din orice mac, din PC nu știu că nu am setat niciodată un router Apple din PC. Ca să vezi cum e făcută setarea, te duci în Applications/Utilities/AirPort Utility. Poți apăsa pe Manual Setup, fără să modifici nimic, ca să vezi cum arată setările. Notează tot ce vezi acolo, dacă cumva te încurci, să știi ce scrie acolo. Nu te grăbi, ia-o cu răbdare și învață să faci setarea asta, nu e greu, te duce pas cu pas aplicația. De la RDS trebuie să ai o bucată de hîrtie pe care scrie setările, alea trebuie să fie și acolo.
NU SCRIE MAI MULT DECÎT TREBUIE, mulți scriu în plus și ce nu trebuie și routerul nu mai găsește comunicarea cu serverul.
#5
Posted 19 September 2011 - 20:48
#6
Posted 20 September 2011 - 09:09
Înțeleg că te-ai conectat "pe direct" pe computer, atunci asta înseamnă că autentificarea la internet o faci de pe computer, nu de pe Time Capsule, așa că e normal să nu-ți meargă internetul dacă închizi computerul.
Dacă ai conexiune PPPoE (cum bănuiesc eu că ai) atunci în Airport Utility ar trebui să faci niște setări ca în poza de mai jos:
Și ar trebui să ștergi orice conexiune PPPoE făcută pe computer, se ocupă Time Capsule cu asta.
#7
Posted 21 September 2011 - 11:19
2. Dacă ai o problemă, încearcă să fii calm, nu intra în panică, mai ales că, după cum spui, a mers. Din experiența mea, totdeauna asemenea probleme apar fiindcă cineva (tu, altcineva din casă...) a umblat prin setări și a modificat ceva (da, deși nu crezi, mulți uită ce au făcut; după ce ne chinuie cu întrebări peste întrebări, după cîteva zile ne anunță ce făcuse, de fapt).
Acuma eu nu pot ghici de ce a mers bine și apoi nu a mai mers. bănuiesc că ori s-a schimbat ceva la RDS ori tu ai modificat ceva.
Tudor ți-a spus ce trebuie făcut, dacă e PPoE, cum e și la mine, ai doar DOUĂ spații de completat, numele și parola, atât. Nu mai scrie nimic altceva. Foarte des, mulți completează toate spațiile albe, ceea ce e complet eronat, apar erori de conexiune.
Nu ai spus ce ai făcut aseară de ai crezut că ești geniu (mă rog... se poate spune și așa). Ai reluat setările de la zero? ai resetat complet (hard reset) routerul? sau ce ai făcut exact?
Bănuiala mea este că ai introdus date care nu trebuie introduse, de ex. ai scris ceva acolo unde Tudor îți atrage atenția că nu trebuie scris nimic, e o eroare incredibil de frecventă (nu știu de ce, mulți, mai ales dacă nu reușesc să se conecteze, încep să complete toate spațiile albe, crezînd că, astfel, rezolvă problema).
#8
Posted 21 September 2011 - 18:26
1. Nu mai scrie cu majuscule, e obositor pt cititor
2. Dacă ai o problemă, încearcă să fii calm, nu intra în panică, mai ales că, după cum spui, a mers. Din experiența mea, totdeauna asemenea probleme apar fiindcă cineva (tu, altcineva din casă...) a umblat prin setări și a modificat ceva (da, deși nu crezi, mulți uită ce au făcut; după ce ne chinuie cu întrebări peste întrebări, după cîteva zile ne anunță ce făcuse, de fapt).
Acuma eu nu pot ghici de ce a mers bine și apoi nu a mai mers. bănuiesc că ori s-a schimbat ceva la RDS ori tu ai modificat ceva.
Tudor ți-a spus ce trebuie făcut, dacă e PPoE, cum e și la mine, ai doar DOUĂ spații de completat, numele și parola, atât. Nu mai scrie nimic altceva. Foarte des, mulți completează toate spațiile albe, ceea ce e complet eronat, apar erori de conexiune.
Nu ai spus ce ai făcut aseară de ai crezut că ești geniu (mă rog... se poate spune și așa). Ai reluat setările de la zero? ai resetat complet (hard reset) routerul? sau ce ai făcut exact?
Bănuiala mea este că ai introdus date care nu trebuie introduse, de ex. ai scris ceva acolo unde Tudor îți atrage atenția că nu trebuie scris nimic, e o eroare incredibil de frecventă (nu știu de ce, mulți, mai ales dacă nu reușesc să se conecteze, încep să complete toate spațiile albe, crezînd că, astfel, rezolvă problema).
Scuze pt ca am scris cu majuscule
1) am resetat routerul, si am completat exact cum am primit informatii de la Tudor, dupa care totul a fost ok (si pt un anfon, acesta perioada in care a functionat m-a facut sa ma cred geniu , cu alte cuv m-am bucurat ca reusisem sa fac ceva ).....dar iar s-a stricat !!!!!
2) astazi am sunat la service ISTYLE si mi-au spus ca trebuie sa duc TC, pt o zi sau doua pt verificari.
3) tot astazi am sunat si la service NOUMAX si mi-a spus, ca TC nu are nimic, dar RDS nu se impaca cu produsele APPLE, si ca rezolvare mi-a spu sa-mi mai cumpar un router cel mai ieftin si sa-l pun innainte de TC, ca in routerul de la TC sa nu mai intre PPPoe !!!!! Intrebarea care a urmat din partea mea a fost :de ce a mers mai bine de un an si acum nu mai merge ?????? -raspusul a fost ca cei de la RDS au facut niste modificari ......
4) Nu m-am lasat si am tras niste sfori si am reusit sa vb cu un tip de rds serv tehnic, care mi-a zis ca nu exista nici o modificare, dar sa incerc sa bag "sarma "direct in Mac, si sa urmaresc daca se deconecteaza in timp, iar in cazul in care se intampla asa ceva, sa chem o echipa de interventie de la ei.Am sa incerc si asa.
Multumesc pt intelegere si rabdare
#9
Posted 21 September 2011 - 18:49
3) tot astazi am sunat si la service NOUMAX si mi-a spus, ca TC nu are nimic, dar RDS nu se impaca cu produsele APPLE, si ca rezolvare mi-a spu sa-mi mai cumpar un router cel mai ieftin si sa-l pun innainte de TC, ca in routerul de la TC sa nu mai intre PPPoe !!!!!
Se pare că rețeaua RDS nu se împacă cu multe alte routere, nu numai cu cele Apple. Caută pe Google "router rds probleme" și vei vedea câți au necazuri de genul ăsta.
PS: Uite aici o "enciclopedie" pe tema asta.
#10
Posted 21 September 2011 - 21:38
Nu ai spus dacă ai făcut hard reset, adică resetat total prin ținerea unei agrafe în acel orificiu timp de minim 6 secunde?
A doua posibilitate este, dacă se dovedește instabilitatea asta, să alegi un canal manual, nu să lași routerul să aloce el automat.
A treia este să limitezi numărul de adrese posibile, default este de la 10.0.1.2 la .... 200 (10.0.1.1 este chiar routerul).
Le poți combina pe toate astea. Părerea mea este că ai pus ceva ce nu trebuie, deci un hard reset. Este a treia oară cînd te întreb asta și tot a treia oară nu răspunzi.
Ca aici, de exemplu
- bogdanbogdan likes this
#11
Posted 22 September 2011 - 08:08
- bogdanbogdan likes this
#12
Posted 22 September 2011 - 17:26
Cu scuzele de rigoare, ca nu am raspus pana acum....DA am facut reset, am reconfigurat routerul cum mi-ati spus , si aceleasi probleme, merge o perioada si pe urma cade...iar restart si iar functioneaza si iar.....Cu tot respectul pt cei de la Noumax, chestia că „routerele wl Apple nu se împacă cu RDS” (sau invers) e aiurea. Dovadă că ți-a mers. Faptul că „au schimbat ceva” e o banalitate, firmele astea schimbă „ceva” periodic. Protocolul de comunicare nu are de-a face cu sistemul de operare, iar routerele Apple folosesc chip-uri pe care le folosesc și alții, Broadcomm parcă.
Nu ai spus dacă ai făcut hard reset, adică resetat total prin ținerea unei agrafe în acel orificiu timp de minim 6 secunde?
A doua posibilitate este, dacă se dovedește instabilitatea asta, să alegi un canal manual, nu să lași routerul să aloce el automat.
A treia este să limitezi numărul de adrese posibile, default este de la 10.0.1.2 la .... 200 (10.0.1.1 este chiar routerul).
Le poți combina pe toate astea. Părerea mea este că ai pus ceva ce nu trebuie, deci un hard reset. Este a treia oară cînd te întreb asta și tot a treia oară nu răspunzi.
Ca aici, de exemplu
In acesta seara am sa ma conectez direct pe mac, (elimin routerul si sa vedem ce se intampla )
Multumesc pt rabdarea de care ati dat dovada, si sfaturile pe care mi le-ati dat pana acum.Promit sa va tin la curent ca nici eu nu accept ideea ca din senin....x produse Apple sa nu fie compatibile cu rds.
#13
Posted 07 October 2011 - 22:16
Ar mai fi o probă: du routerul altundeva și vezi cum merge acolo. Dacă acolo merge brici, înseamnă că într-adevăr e de vină RDS. De ce nu iei în calcul că ar putea fi stricat, fie și în garanție fiind. Sau e exclus, ai verificat și e bună scula?
Să nu ai cumva impresia că iau apărarea lui RDS, doamne ferește, niște șmecheri și niște puturoși, vezi threadul
http://macforum.ro/t...ata-zte-mf-110/
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users