Imediat după ce Samsung a lansat noul său telefon Galaxy S4, Apple contraatacă nu cu un nou iPhone, ci cu o campanie nouă de marketing, prin care vrea să convingă lumea că tot iPhone rămâne cel mai bun smartphone de pe piață. Pe pagina “Why iPhone” găsim 12 motive pentru care un iPhone ar trebui să fie mai bun decât concurența. Luate punct cu punct, unele afirmații de pe acea pagină sunt contestabile, iar presa a început deja să dea bobârnace celor de la Apple. Să nu uităm totuși că e o campanie de marketing, nu un concurs de specificații tehnice, iar atunci când spui că ai “wireless ultrarapid” nu înseamnă că ai “cel mai rapid wireless din lume”, așa cum par unii să înțeleagă. În definitiv prea puțini clienți vor face diferența între 802.11n (iPhone 5) și 802.11ac (Samsung Galaxy S4). Și nimeni nu va vedea cu ochiul liber o diferență reală între 326 ppi, 441ppi și orice altă densitate a pixelilor inutil de mare din viitor. Apple nu face decât să reamintească pieței că iPhone rămâne per ansamblu la un nivel înalt al performanțelor, în unele privințe fiind în continuare pe primul loc.